Üdv a blogomon!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

2010. augusztus 13., péntek

Facebook♥





Sziasztok!!
Én nagyon szeretem a facebookot ,mert szerintem az az egyik legjobb közösségi portál.Ha fenntvagy akkor nyugodtan jelöljetek be!!:)
És még van jóhír: Facebookon fenntvannak a sztárok is és például beszélhetsz is velük...:)
Én beszéltem Mileyyal és Ashleyval.Sajnos Miley nagyon másnak mutatja magát ugyanis egy kicsit bunkó:( De Ashh viszont nagyon kedves és nagyon szereti a rajongóit.
Ha megakarod őket ismerni akkor írj nekem stardollon(de csak akiben megbízok annak adom meg a címüket és az igazi facebook azonosítójukat)Mert amúgy rengeteg pózer van ami hamisítvány Miley..
Sőt még Miley msn címe is megvan de lehet,hogy az csak egy rajongói msn-de akkor is az igazi:)
Ittvan pár kép a csevegésekről:(és biztos ,hogy ez a Miley az igazi és,hogy ez a Ashh az igazi)
Bocsi ebből alig látni,hogy mit mond,csak muszáj volt kitakarnom mert az igazi Demi Lovato nevét mondta meg.








Itt éppen azt kérdezem tőle,hogy lehetek-e a barátja,és,hogy köszönöm,hogy beszélhetek vele,amire azt írta vissza,hogy természetesen lehetek a barátja amire megköszöntem:)De Természetesen nem foglalkozik velem különösebben..





Itt mint láccik Ashley nagyon kedves:)Megköszöntem neki,hogy elfogadta a BFF kérést és,hogy szeretem őt(nem férreérteni) amire ő visszaírta ,hogy ő is szeret,amire és írtam,hogy nagyon kedves sztár és,hogy köszönöm mire ő köszönöm és szivesen:D




Persze még lehet a képeihez írni komit és az üzenőfalára..Ennyi!!Ja és am nenézzetek hülyének én németet tnulok és ha valamit rosszul írtam azt a fordítóból néztem xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése